Política de privacitat i de protecció de dades S'informa als usuaris de la pàgina web, en compliment de la legislació vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, sobre la política de protecció de dades de caràcter personal amb la finalitat que aquests decideixen de forma expressa, lliure i voluntària si desitgen facilitar a aquesta entitat les seves dades personals que siguin necessàries i per això els són sol•licitades a la pàgina web per a la prestació dels productes i/o serveis dels que disposa FUNDACIÓ PRIVADA IDEA.

L'usuari haurà d'omplir els formularis amb dades verídiques, exactes, completes i actualitzades. FUNDACIÓ PRIVADA IDEA ha adoptat els nivells de seguretat de protecció de les dades personals exigits a la legislació vigent de protecció de dades, instal•lant les mesures tècniques i organitzatives necessàries per evitar la pèrdua, mal ús, alteració, accés no autoritzat i altres riscos possibles. Igualment, FUNDACIÓ PRIVADA IDEA s'obliga a complir l'obligació de secret respecte a les dades contingudes en el fitxer, establerta a la legislació de protecció de dades aplicable.

El registre de les dades personals aportades en cas de subscriure’s a través d’algun formulari implica, a més, l'acceptació voluntària per part seva en relació al tractament de les dades personals per part de FUNDACIÓ PRIVADA IDEA per a la finalitat exclusiva de respondre a les seves consultes generals referents a la nostra organització i per tal de rebre informació vinculada a les actuacions com la promoció i atenció d’infants, adolescents i joves en situació d’exclusió social o en risc de patir-ne, des de diferents projectes o plataformes educatives, com l’educació en el lleure, la formació no reglada, protecció de menors i diagnòstic social. En qualsevol cas, l'usuari o persona que el representi podrà exercir en qualsevol moment el dret d'accés, rectificació, cancel•lació, i en el seu cas, oposició d'acord amb l'establert a la Llei Orgànica de Protecció de Dades Personals i la resta de normativa aplicable a l'efecte, dirigint una comunicació escrita a FUNDACIÓ PRIVADA IDEA amb adreça a Passatge Joan XXIII, 10 Local de Sabadell (08201) o posant-se en contacte a través del correu electrònic fundacioidea@fundacioidea.net

FUNDACIÓ PRIVADA IDEA: Tots els drets reservats.