Serveis Sòcieducatius

servicios-socioeducativos

Creiem en la prevenció, en oferir oportunitats, en acompanyar cap a la incorporació social a les persones que ho necessitin i en promoure els serveis socioeducatius de IDeA.

Una proposta multidisciplinar que engloba diferents àmbits de treball, com l’educació en el lleure, educació social, educació de carrer, intervenció psicoeducativa, teràpia familiar, mediació, formació i capacitació parental.

L’enfocament sistèmic dels programes i serveis aposta per la proximitat, fomenta la participació i apoderament dels usuaris, promou que ens adaptem als diferents perfils que es puguin presentar, oferint orientació i acompanyament per assolir un major grau de benestar personal, familiar i social.